•  

    Guardol

     

  • Guardol ECT Nestemäisellä Titaniumilla API CK-4

    Guardol ECT (Emission Compatible Technology) on Premium laatuinen, synteettinen seos, API CK-4 moottoriöljy kehitetty käytettäväksi dieselnelitahtikoneisiin ja se vastaa U.S. EPA'n 2007 ja sen jälkeen asettamiin päästövaatimuksiin. Öljy on erityisesti kehitetty suojaamaan pakokaasujen jälkikäsittelylaitteita kuten dieselhiukkassuodattimia (DPF) ja oksidaatio katalyyttejä (DOC). Öljyä suositellaan myös ennen 2007 valmistettuihin moottoreihin joissa on EGR sekä perinteisiin diesel- ja bensiinimoottoreihin.

    Guardol ECT on synteettisesti muotoiltu seos jossa on korkealaatuinen ryhmä Nro II perusöljy joka omaa low-SAPS lisäaineyhdistelmän ja se tarjoaa erinomaisen moottorisuojan uusille ja vanhemmille diesel- moottoreille. Se on vahvistettu yksinomaisella Liquid Titanium lisäaineteknologialla joka tehostaa hapettumisen vastustuskykyä ja suojaa kulumiselta. Tämän lisäaineen vahvistusominaisuus edesauttaa parannetun moottorisuojan ja se antaa vahvan titanium pintasuojan kriittisille moottorinosille, mikä vähentää kulutusta ja auttaa pidentämään osien käyttöikää.

    Guardol ECT öljyllä on erinomainen noen poisto-ominaisuus joka suojaa hiertävältä kulumiselta ja noen aiheuttaman öljyn paksuuntumiselta. Se varmistaa hyvän pumpattavuuden alhaisissa lämpötiloissa jopa raskaasti noen-saastuttamassa öljyssä. Öljy antaa erinomaisen korroosio-suojan laakereille sekä suojaa sakan ja kerrostumien muodustumiselta. Synteettinen seos mahdollistaa parannetun lämmönkestävyyden korkeissa lämpötiloissa sekä paremmat ominaisuudet alhaisissa lämpötiloissa verrattuna perinteisiin dieselmoottoriöljyihin.

    Guardol ECT täyttää tai ylittää suorituskykyvaatimukset API CK-4 ja on hyväksytty käytettäväksi konevalmistajien (OEM) viimeisimpiin valmistuneihin vähäpäästöisiin dieselmoottoreihin.  Tuote toimii vanhemmissa dieselmoottoriessa missä aikaisemmat kategoriat API "C" ovat vaatimuksena sekä myös uudenaikaisimmissa dieselmoottoreissa. Öljy on suunniteltu käytettäväksi dieselmoottoreissa, joissa dieselpolttoaineen  rikkipitoisuus on enintään 500 ppm. Koneissa joissa käytetään dieselpolttoainetta jonka rikkipitoisuus on suurempi,  kehotamme noudattamaan moottorin valmistajan suositeltuja huoltovälejä.