x
Käytämme sivustolla evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Lisätietoja evästekäytännöistä.Accept
  •  

     

    Guardol

     

  • Guardol ECT® Dieselöljy Nestemäisellä Titanium® Lisäaineella

    Premium Synthetic Blend API CJ-4 Raskansarjan Dieselmoottorielle Nestemäisellä Titanium® Lisäaineella

    Guardol ECT (Emission Compatible Technology) on Premium laatuinen, synteettinen seos, API CJ-4 moottoriöljy kehitetty käytettäväksi dieselnelitahtikoneisiin ja se vastaa U.S. EPA'n 2007 asettamiin päästövaatimuksiin. Öljy on erityisesti kehitetty suojaamaan pakokaasujen jälkikäsittelylaitteita kuten dieselhiukkassuodattimia (DPF) ja oksidaatio katalyyttejä (DOC). Öljyä suositellaan myös ennen 2007 valmistettuihin moottoreihin joissa on EGR sekä perinteisiin diesel- ja bensiinimoottoreihin.

    Guardol ECT on synteettisesti muotoiltu seos jossa on korkealaatuinen ryhmä Nro II perusöljy joka omaa matalan SAPS lisäaineyhdistelmän ja se tarjoaa erinomaisen moottorisuojan uusille ja vanhemmille diesel- moottoreille. Se on vahvistettu yksinomaisella Liquid Titanium lisäaineteknologialla joka tehostaa hapettumisen vastustuskykyä ja suojaa kulumiselta. Tämän lisäaineen vahvistusominaisuus edesauttaa parannetun moottorisuojan ja se antaa vahvan titanium pintasuojan kriittisille moottorinosille, mikä vähentää kulutusta ja auttaa pidentämään osien käyttöikää.

    Guardol ECT öljyllä on erinomainen noen poisto-ominaisuus joka suojaa hiertävältä kulumiselta ja noen aiheuttaman öljyn paksuuntumiselta. Se varmistaa hyvän pumpattavuuden alhaisissa lämpötiloissa jopa raskaasti noen-saastuttamassa öljyssä. Öljy antaa erinomaisen korroosio-suojan laakereille sekä suojaa sakan ja kerrostumien muodustumiselta. Synteettisen seoksen muoto mahdollistaa parannetun lämmönkestävyyden korkeissa lämpötiloissa sekä paremmat ominaisuudet alhaisissa lämpötiloissa verrattuna perinteisiin dieselmoottoriöljyihin.

    Guardol ECT täyttää tai ylittää suorituskykyvaatimukset API CJ-4 sekä SM, ja on hyväksytty käytettäväksi konevalmistajien vuoden 2007 ja sen jälkeen valmistuneissa dieselmoottoreissa. Öljy on suunniteltu käytettäväksi dieselmoottoreissa, joissa dieselpolttoaineen  rikkipitoisuus on enintään 500 ppm. Koneissa joissa käytetään dieselpolttoainetta jonka rikkipitoisuus on suurempi,  kehotamme noudattamaan moottorin valmistajan suositeltuja huoltovälejä.

    Ominaisuudet ja Edut

    • Yksinomainen Liquid Titanium lisäaineteknologia parantaa hapettumisen vastustuskykyä ja
      suojaa kulumiselta
    • Erinomainen suoja uuden sukupolven vähäpäästö dieselmoottoreissa ja myös
      vanhemmissa dieselmoottoreissa
    • Erityisesti kehitetty suojaamaan pakokaasujen jälkipolttolaitteita   
    • Erinomaiset noen käsittelyominaisuudet jotka estävät noen aiheuttamaa
      öljynpaksuuntumista ja hiertävää kulumista
    • Erinomainen  viskositeetti ja lämmönkestävyys erittäin korkeissakin lämpötiloissa
    • Suojaa lietteen ja lakan muodostumiselta
    • Suojaa kulumiselta
    • Suojaa ruostumiselta ja korroosiolta laakereissa
    • Hyvä hapetus ja vaahtoutumisenesto
    • Takaa erinomaisen pumpattavuuden alhaisissa lämpötiloissa jopa raskaasti
      noen-saastuttamassa öljyssä
    • Erinomainen mekaaninen kestävyys

    Käyttöalueet

    • Raskas maantiekalusto jossa on pakokaasujen jälkipolttolaitteita,
      kuten erikoisdieselsuodattimia ja diesel oxidaatio katalyyttejä
    • Dieselmoottorit joissa on  pakokaasujen kierrätys  EGR, tai muiden NOx-päästöjen
      rajoitusjärjestelmiä
    • Vanhemmat normaalit dieselmoottorit joissa ei ole EGR järjestelmää
    • Raskaat työkoneet, maansiirtokalusto ja kaivostyömaakoneet
    • Muu kalusto varustettu diesel tai bensiinimoottorilla

    Guardol ECT® täyttää ja ylittää seuraavat vaatimukset:

    • API CJ-4, CI-4, CH-4, CG-4, SN
    • PLUS för API CI-4 (SAE 15W-40)
    • ACEA E9-08, E7-08 (SAE 15W-40)
    • Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1a
    • Chrysler MS-10902 (SAE 15W-40) 
    • Cummins CES 20081
    • JASO DH-2 (SAE 15W-40)
    • Detroit Diesel Power Guard93K218 (SAE 15W-40)
    • Ford WSS-M2C1717-E
    • International (Navistar) Dieselmoottorit
    • Mack EO-O Premium Plus (SAE 15W-40), EO--Mplus
    • Mercedes-Benz Sheet 228,3, 228,31 (SAE 15W-40)
    • MTU MTL 5044 Type 2.1 (SAE 15W-40)
    • Renault VI RLD-3 (SAE 15W-40)
    • Volvo VDS-4, VDS-3, VDS-2 (SAE 15W-40)
    • Kaikki dieselkonevalmistajat joita ei ole yllä mainittu mutta jotka vaativat API CJ-4 mottoriöljyn